Vánoce

#Blogmas 18 Výlet na vánoční trhy do Drážďan

Vánoce bez vánočních trhů jakoby nebyly Vánoce. A Vánoce bez Drážďan, to už snad ani nejde. I my s Janičkou jsme na jeden den vyrazily a musím říct, že to bylo skvělé. Protože se máme rády, rozhodly jsme se, že vyrazíme v pondělí, aby tam těch lidí zas nebylo úplně šíleně moc.

O tom, že bychom mohly s Janičkou vyrazit do Drážďan, jsem přemýšlela už od začátku prosince. A slovo dalo slovo a v pondělí 16. prosince jsme vyrazily. Nutno dodat, že to v neděli den před výletem ještě nevypadalo, protože jsme to všechno začaly řešit pozdě a nebyly už lístky na bus. A když byly, tak byly děsně drahé, což se nám nechtělo. A tak mě odpoledne napadl spásný nápad a vyhledala jsem spoj, respektive odvoz přes Bla Bla Car, tedy sdílená jízda. Musím říct, že jsme měly štěstí, protože tam byla jízda od Radka na 10.30 z Chodova, respektive z Opatova za 180 na jednu. Nakonec to bylo super, pokecali jsme a hlavně lehce po dvanácté jsme byli v Drážďanech.

Vyrážíme :))

Ty hrnečky <3

Ty jejich výzdoby mě baví

Sluníčko nikdy..:(

S Janičkou jsme se klasicky vydaly jako první do Primarku, ale pryč jsou doby, kdy jsme ho skoro vykoupily. Teď jsem si koupila jen pár drobností a Janička dokonce odcházela z prázdnou. Více času jsme strávily ve Vero Modě a v Only, který obě milujeme. Já ulovila svetr a tílko a Janča bundu a kalhoty a všechno bylo naprosto skvělý. Po obědě jsme vyrazily na trhy, kterých je na to, že jsou Drážďany docela malé, poměrně dost. Asi pět, což je docela dost. Ty první, na hlavním náměstí jsou určitě nejkrásnější. Líbí se mi to, jak je každý stánek jinak zdobený, to, že vánoční strom je ozdoben jen světýlky a nekříčí kýčem a že to je všechno tak nějak vkusné. Určitě doporučuju se tady zastavit, dát si svařák a vychutnat si tu pohodičku. A to nejen ve dne, ale i večer, kdy to zase krásně svítí. S trhů jsme se vydali na čaj (a já na pivo) do jedné restaurace, pak jsme obešly další dva trhy a zase jsme se vrátily zpátky. Jeden z trhů je uprostřed několika domů a je hodně řemeslný. Ale taky moc krásný a úplně jiný.

Ty jejich hrnečky <3

Na zdraví 🙂

Co na Drážďanech miluji, jsou jejich hrníčky. Letos mají fakt krásné a na výběr snad ze čtyř. Já mám doma světlý, Janča modrý, který jsem jí ale omylem křupla. Za to se ještě jednou moc omlouvám, Jani! Za svařák zaplatíte 3,50 euro a za hrneček 3 eura. Pokud ho nechcete, můžete ho vrátit nebo vyměnit za jiný, ale já si je skoro vždycky nechávám. Je to skvělá vzpomínka na vánoční trhy a navíc jste super eko 🙂 A to se mi líbí. Po trzích jsme ještě obešly německý DMko, Rosseman a Lidl a spokojeně si v 17.55 sedlly do autobusu. V Drážďanech jste za 2 hoďky a jestli ještě máte čas, tak do nich určitě vyražte. Je to super výlet a my jsme byly fakt spokojené.

Hezký i večer

A nechybí ani tradiční kolo